標題:

[急問] 特區護照07年7月過期,3月去法國有無問題?

發問:

我打算係3月頭由英國去法國旅行,諗住出英國境時用BNO,到達法國時用特區護照入境,但係我個特區護照07年7月就夠期,會唔會有問題? 我唔清楚 (用特區護照) 入境法國須唔須要半年有效期 PLEASE HELP!!!

最佳解答:

你的特區護照只有 4 個月有效期, 是有可能被法國拒絕入境的. 但 BNO 已於 2007 年 1 月 19 日得到神根簽證國的免簽證待遇了. 因此你用本 BNO, 就可以免簽證到法國了. 以上是英國駐港領事館的公告: 歐洲理事會宣布修訂歐盟共同簽證規定,給予英國國民(海外)護照持有人免簽證入境神根公約國。 根據2006年12月21日訂立的歐洲理事會規例1932/2006號,英國國民(海外)護照持有人前往任何完全適用神根公約的國家旅遊時,可獲免簽證入境待遇。該項規例已於2007年1月19日起生效,適用國家如下: 奧地利 比利時 捷克共和國 丹麥 芬蘭 法國 德國 希臘 匈牙利 冰島 意大利 盧森堡 荷蘭 挪威 葡萄牙 西班牙 瑞典 英國總領事館仍建議有意前往神根公約國旅遊的英國國民(海外)護照持有人,於出發前應該先行向有關國家查詢給予免簽證入境的安排。

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

You better go and get your HKSAR Passport renew before going to Paris... And you will not be allow to entry a foreign country if your passport is under 6months from the date of expiry... But since you are outside Hong Kong now... I would suggest you to use your BNO to entry France as well... Since visa is no longer required for visiting France with BNO... And that maybe a better option for you...|||||一定唔得! 你快d去換特區護照啦, 好似比貴d有得做快證, 你帶埋機票去叫入境處幫幫手啦! 我聽過有d urgent case 唔使一星期有得攞. 快! 若你想買野先稅, 一定要用特區護照入境先得啦! 再唔係只好用你同行友人的護照登記退稅, 叫佢將錢refund返去你名下的credit account都可以既.....
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()