close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有關筲箕灣東官立中學and顯理中學ge問題!

發問:

1)`請問筲箕灣東官立中學and顯理中學 band幾? 2)`校風同成績如何? . 我有個fd佢今年小六升中一[我今年f.2] 佢平均分就63.33 3)`唔知呢個平均分係屬於band幾? 同埋以佢呢個平均分 4)`能否大機會入到以上2間中學呢? 5)`請問大家認為佢適合入讀邊間中學? 要東區的~ . 多謝大家=) 更新: 佢想入顯理多d 佢P.E唔太勁.. 同佢玩體育果時我自己都覺無癮xD . 佢想入顯理 聽日去面試 但我同佢都驚佢要用英文回答問題果時答唔到同聽唔明! 佢英文次次考試都得2x,,3x分 唔知kocheukwoon點睇@@?? 更新 2: 嗯,我會同我fd講 唔該晒=) 不過佢種想知自己63分屬band幾~~@@ 可以答埋嗎? 更新 3: 唔該呀=)

最佳解答:

1 筲箕灣東官立中學 BAND2中至尾 顯理中學 BAND2頭至中 2. 顯理中學校風同成績比較好 我有次見到筲箕灣東官立中學D同學仔食煙!!!! 3. BAND2 中至尾 同BAND3 頭 4. 筲箕灣東官立中學機會比較高 如果想去顯理中學呢可以試下叫佢去面試,入既機會高D 5. 東華三院李潤田中學<----可以試下 張振興伉儷書院 <----如果佢PE勁可以試下(佢地PE幾勁) 以上2間都係BAND2 中至尾 同BAND3 頭 仲有呢佢想入邊間多D?我睇下有冇機會 2010-04-09 17:44:19 補充: 二三十分呢,唔係冇機會,咁啦,我教你個方法 大約5,6月佢地會派份 統一派位既野既, 第一部份係有3個格,第1個寫顯理個號碼(派中學概覽份野有寫,一份紙泥) 呢部份可以寫你最想入既3間 第二部份有30格 第一格都係寫顯理個號碼,之後果2格就寫有把握的中學(要好大把握) 之後果27格佢一定要寫爆晒,最岩自己就放前面,就勁果D放係最後 咁樣大機會D,因為可以搞2次珠(第一部份同第二部份係分開搞架) 寫晒30格呀記住,唔係會派左係D最少人入既中學(有人試過東區派左去長洲都有) 2010-04-09 17:44:57 補充: 最勁果D姐係BAND 1果D 2010-04-10 00:42:14 補充: 63分呢..... 澤澤地界, BAND 2 尾 至 BAND 3 頭

其他解答:
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()