標題:

睇過射雕英雄傳既人入`

發問:

大家*v*; 學校有份閱讀報告. 系要做射雕英雄傳` 但系我睇都未睇過. s0黎問你地` 有幾條問題家: 1.郭靖,黃蓉,洪7公既性格系點?試舉出語言/行動描寫既例子去說明` 2.你最中意射雕英雄傳邊個人物?點解? 3.如果你系...(書中1個人物),你會不會...(該人物的行動),因為...(解釋原因) 4.改寫其中1個情節(刪除/增補情感,令故事有不同發展)

最佳解答:

我睇過剛剛看完,好睇 1.郭靖是一個老實人,重情重義,天資愚鈍,對師父的命令絕對縱從。黃蓉是一個美女孩,腦根很靈活,經常幫郭靖解決問題。洪七公是一個很貪吃的人,很喜吃東西,是丐幫幫主,是行俠丈義的人。 2.我最鍾意是郭靖,因為他很有義氣、骨氣不會對師長不敬,加上思想單純,沒有邪惡的心,是一個忠實的人。 3.幫唔到你 4.幫唔到你 有個網頁可以看《射雕英雄傳》 http://www.cnnovels.net/wx/jingyong/sdyxz/index.html

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()