標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

邊個數碼相機個好D??

發問:

我想買數碼相機..邊個相機會比較好D?? 我有打算買以下兩個既其中一個... CANON IXUS 80 IS Pink和 CASIO EX_Z1080 邊個會好D或者你地有咩提意!!講埋因咩原因會選尼個!! 大約2000至2500左右,,買尼普通拍照用,,最好是粉紅色的 THX"

最佳解答:

CASIO EX-Z1080 的有效像數較高 ( casio 1000: canon 800) , 支援的記憶咭也較多. 但個人對 CANON 的品牌信心較大 (畢竟是買相機, 不是計數機), 而且覺得它的 face detection 及 motion detection 技術對普通用家影相已十分足夠和方便. 外型方面, Canon 也較優勝 (主觀感覺). Casio 似乎沒有你喜歡的 pink case 給你揀呢.

其他解答:
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()