close
標題:

我想去band 2的中學..........15點~

發問:

我想去band 2頭的中學,但是我不知道有咩band 2的中學,而且是在近觀塘區的~(不一定是在觀塘區的,可以遠少少) 我的成績不太好,五年級上學期考試班22名,級才34名!......下學期的未說.......(我是五年級的) 我去band2中學好不好? 我可以考到的機會大嗎? 哪些較好呢? 唔該大家!!!

最佳解答:

你本身讀緊個間小學ge banding好唔好架先 如果好的話,全級34名都唔係好差姐 可以睇下band1尾個d ge 觀塘都有好多band1尾,band2頭個d架

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果全級第34, 有好大機會係 Band 1, 你間小學舊年有幾多人派入英中, 便可以知道你會否入 Band 1.
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()