標題:

藥o既問題~~

發問:

我之前隻腳拗柴未好返,同埋我隻有皮膚問題咁就去睇醫生,個醫生話我拉傷左韌帶同埋我隻手係起濕疹。 咁佢就開左以下o既藥(四日藥)︰ 1. Prolin Tablet 2. Allersan Tab 3. Bruten (200mg) 4. Lomac-20 (20mg) 5. BG 但係我上網check d 藥o既用途,第1,4都係胃藥,第2 係皮膚藥,但係我係隻手有皮膚病同埋我隻腳係韌帶有事,點解會咁開藥呢?? 請各位幫手解答~ Thanks~!! 更新: 5. BG 唔係藥膏,係一粒綠色,幾細粒吓o既藥丸~!! 更新 2: 佢都有開藥膏俾我,但係我隻右腳肌肉痛,唔知係咪其中一隻藥o既副作用~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1 唔係胃藥, 係維他命的一種 , 幫助皮膚的新陳代謝(proline) 2係止痕的, 食左會口乾眼訓 3. 係消炎止痛的, 會傷胃, 因為佢會減緩胃黏膜的新成, 所以要飽肚食 4 係胃酸抑制劑, 因為 食左 3 怕你會胃痛, 所開埋胃藥law 5 唔知咩來, 太簡單, 係咪藥膏呢? 如果係, 好可能係類固醇. 2007-10-07 13:39:49 補充: BG 唔係藥膏,係一粒綠色,幾細粒吓o既藥丸~!! 咁真係估唔到, 因為顏色唔代表d咩, 但係你濕疹唔開膏比你又少見d.

其他解答:
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()