close
標題:

改英文名 y字頭 要有o~

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想改英文名.. 之前我叫yoyo~ 而我我想搵y字頭..有o既.. 但係個o唔好係y之後 姐係唔好yoki咁... 更新: 我係女 更新 2: 姐係我要y字頭~ 但唔想y字下一個英文字係o~ 好似yvonne咁 唔要yoki呢d y字頭就住就o字 更新 3: 唔要再見到有yo....既英文字....否則檢舉

最佳解答:

要Y字頭但個O又唔好係Y字頭 -OO-? 即係要Y頭定O頭呀? 唔緊要啦.. 幫你諗幾個* 其實 yankee / yanki都幾好聽* 但要 o字就好似以上咁講~ yvonne呢o的 不過yvonne太多人用~ 用o的特別o的啦~ yomiko都ok呀, 有日本同可愛既感覺{同yumiko唔同架!!} 或者... yimmy / yaka都得... yoki係好普通, 但加多個ko係後面就唔簡單@@~ yokiko都ok^^ 2008-07-11 15:58:45 補充: 我想講要Y字而又後面唔係O既真係好少喇 Y字後面除左跟 I同A之外, 跟其他都係好怪 你自己諗下啦...

其他解答:

Justine Yvonne Janice Jacqueline Jade Jodie Judy Yannie Jaime Jasmine Jazz Jessica|||||yuko yumiko 希望可以幫到你=]|||||yoyo yothan|||||Yomiko Yonnie 其實yoyo幾好啊!!!!! 我妹妹都係用yoyo|||||Yoji Yvonne Yonnie
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()