close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有關”天使街23號”(係書黎既)

發問:

我想問下"天使街23號"係邊到有得buy呢?我整係知道之前商務印書局有得buy但係依家有無得buy呢? 仲有無other既書局有得buy呀? 請快速.... because我追緊...快快快!!! 更新: =========補充內容========= 咁除左大眾書局.仲有無other? 我住係Chai Wan.如果有請列明佢最近我屋企既分店呀~ thx!!

最佳解答:

你可以上網BID` 仲有唔一定商務印先有得買` 你有冇去大眾書局果D? 大眾0係大埔有一間的` 希望可以幫到你啦` P.S.`你係咪WING呀`? BY`熊`

其他解答:

三聯書店~有整~我都向個到買~
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()