close
標題:

平常吃的雞蛋有受精嗎?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

平常我們吃得到的雞蛋有受精嗎? 如有是否可以「負」出雞仔?

最佳解答:

根據我睇過ge一本課外書講, 係一個農場到, 會有一定數量ge雌雞同埋雄雞負責做生育ge工作, 而果d雞係唔會賣, 而佢地果d蛋係用黎繁殖, 唔係我地平時食ge蛋。 至於我地平時食ge蛋, 只不過係普通ge雌雞排出黎, 冇受精ge蛋, 好似人類女性每月排卵一樣, 果d蛋係冇受精的, 所以不可能孵化出雞仔的。

其他解答:

我們平時食的雞蛋大部分都沒有受精! 受精蛋是可以孵出雞仔,所以比未受精的蛋有經濟價值。 母雞每一天也可以生雞蛋,並不需要受精才可以生雞蛋。在養殖場內,會刻意把公雞母雞分開,故所出售的雞蛋大部分都沒有受精,但公雞有時會偷偷混入母雞群。 有一單新聞是,非常有趣: 超市買蛋 孵出小雞 (明報) 05月 12日 星期六 http://hk.news.yahoo.com/070511/12/279nb.html|||||我地平時食ge雞蛋絕大部分係無受精ge,因為農夫多數會將母雞同公雞分開養,等母雞生無受精ge蛋再攞去賣 (如果有錯請幫我糾正)
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()