close
標題:

我想問我ed成績可以選那間葵青區ga中學?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

中:80 英:71 數:92 常:89 八三 伊中 全完 安柱 何官 吳祥川 李偉利 李賢堯 林護 保祿 皇仁 迦密愛禮信 真光 崇真 梁植偉 聖若瑟 葉紀南 裘錦秋 銘基 燕京 蕭明 蘇浙 顧超文 更新: ed係我五年級ga呈分成績....級名次係78... 更新 2: ed係我五年級ga呈分成績....級名次係78... 更新 3: ed係我五年級ga呈分成績....級名次係78... 更新 4: ed係我五年級ga呈分成績....級名次係78...

最佳解答:

唔知你個級有幾多人... 不過估你係band 1尾 band 2頭,英文有A會好好多 林護 保祿 蕭明 難d 八三同全完應該都得

其他解答:
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()