close
標題:

我燜問大家有冇CC桃色醫院+破光碟

發問:

我想玩..但又唔想buy cd 更新: 係我想問.. 更新 2: 請燒成DVD光碟或是用"Alcohol(酒精)"、"DAEMON Tools"等虛擬光碟來安裝 姐係咩-_- 更新 3: FOXY DOW都好像要cd 更新 4: 意思就是你不能就這樣讀取該虛擬光驅檔案[ISO/MDF+MDS等]了 不先燒成光碟片去令它成為一隻真正的光碟片 或是同虛擬光驅掛載軟件(虛擬光碟機專用作讀取該類別檔案) Alcohol(酒精)或DAEMON Tools 就無法運行 我都唔係好明你可唔可以比個我=_=講明少少-_- 更新 5: 燒成dvd 係唔係直接剪下同貼上 ed係唔係叫做燒成dvd+_+ 如果唔係的話可以加我msn的...慢慢講/你同我燒咪@w@講笑^^ 你比個msn我,我加你啦 都可以做個朋友...

最佳解答:

意思就是你不能就這樣讀取該虛擬光驅檔案[ISO/MDF+MDS等]了 不先燒成光碟片去令它成為一隻真正的光碟片 或是同虛擬光驅掛載軟件(虛擬光碟機專用作讀取該類別檔案) Alcohol(酒精)或DAEMON Tools 就無法運行 2008-10-27 02:12:26 補充: 你的檔案副檔名是〔ISO/MDF+MDS等〕虛擬光驅檔案 這種檔案『本身』是一隻『光碟』 不過不是『實物』而是『模擬成一隻光碟』 就像把『整隻光碟』窒到HARDDISK裡面 所以才會出現叫你燒成『一隻(實體)光碟』 Alcohol(酒精)或DAEMON Tools 是虛擬出一個額外的『讀碟機』 為了運行這種『虛擬光碟』的工具 ...還不明白嗎? 2008-11-01 01:29:50 補充: ....當然不是剪下貼上這麼簡單= = 看來你連有沒燒碟機也是個問題 - - 2008-11-01 01:30:13 補充: smkcristan@hotmail.com

其他解答:

愀可以到foxy下載

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()