close
標題:

無高潮射精!?

發問:

我同我條女扑野啦"...咁第一次 外射左 射完一次 再硬搞多次"(格吾夠15分中)跟住我 怕我忍吾住 (蚊)遲左"我就好早(蚊)出黎早到係 我一有小小feel就 (蚊)出黎第一次 (蚊)出黎 即打番幾野飛機 射吾出(原全冇feel)我插番去 一有小小feel 又係咁 (蚊)出黎 打..又係冇feel...我再插番入去 跟住 今次 念住遲小小先(蚊) 會好d...跟住又係咁啦 (蚊)出黎 跟住我條女話 feel到有野 射出黎 咁"跟住我即時睇一睇 自己 跟住 渣住 條野 向前推" 有小小 精流出黎(好希 一d都吾杰)... 顯示更多 我同我條女扑野啦"... 咁第一次 外射左 射完一次 再硬搞多次"(格吾夠15分中) 跟住我 怕我忍吾住 (蚊)遲左"我就好早(蚊)出黎 早到係 我一有小小feel就 (蚊)出黎 第一次 (蚊)出黎 即打番幾野飛機 射吾出(原全冇feel) 我插番去 一有小小feel 又係咁 (蚊)出黎 打..又係冇feel... 我再插番入去 跟住 今次 念住遲小小先(蚊) 會好d... 跟住又係咁啦 (蚊)出黎 跟住我條女話 feel到有野 射出黎 咁" 跟住我即時睇一睇 自己 跟住 渣住 條野 向前推" 有小小 精流出黎(好希 一d都吾杰) 咁算吾算係射左!? 我咁大個仔 未有試過咁 ! 會吾會 射左自己吾知!? 我係 一d feel都冇 ...條野冇 抽搐... 咁係吾係算射左係入面? 更新: 係真係射左定我女朋友feel錯左!? 仲有咁搞完佢走果時"...佢話feel到入面有野流番出黎啦" 跟住我叫佢睇下啦"..佢話佢用張子巾印到dd水 好少好少" 正常果時間應該吾會有水嫁啦佢 因為走果時 都格左15分中 照常理咩都乾晒啦 咁果d係咪我d精!?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

比個機會自己,比個機會女朋友,安全性行為,記得要帶套。 請注意:高潮同射精是兩件事,可能會不一起發生,例如早上夢遺,就沒有高潮啦。 你剛出完一次,精子未必咁快做得切,無野出係正常既,精子唔夠,自然後流出來啦,好似停水時開水喉,無水出只會滴水咁。 有小小 精流出黎(好希 一d都吾杰) ,個D應係潤滑液(男性都有分泌,等同女性的分泌),但個D潤滑液一樣帶有精子,可以令女性懷孕。咁係吾係算射左係入面就要問你至知啦。 用張子巾印到dd水,可能係你既或佢既分泌,亦可可能是佢既尿液,因做愛會刺激膀胱,會有尿意。

其他解答:

基本上, 唔帶套 點都會有d射左係裡面架 流出黎都唔係射既 都會有男仔係咁流出黎, 正常既 但唔係射~ 係未到時間射 真係高潮後先會射出黎 而你女朋友可能緊張啦/ 真係feel到啦 FEEL到都唔奇 但建議你地好心真係帶套啦 可能帶左套更加無咩feel 不過你如果真係愛惜你既女朋友 你唔好因為一時之快, 搞到第時後悔啦 我可以好肯定咁答你 只要你無帶套! o個個都一定係你同你女朋友結合出黎既液體+精 so~ 帶套啦!
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()