標題:

Youtuber合作內容

發問:

我同一個subcribers比我多好多倍既youtuber合作,佢話合作內容提議要好,先同我合作,可5可以給小小建議我? 更新: MY youtube channel:https://www.youtube.com/channel/UCkYA88n4abA0Scc3z7vLdxA 更新 2: 我係想同慕容公子合作

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你玩的遊戲那麼多 我建議你Po多D LOL片 因為你拍LOL最多人看 仲有你和誰合作??? 我才可以告訴你 2014-12-29 22:26:57 補充: and don't buy too much pc game

其他解答:

你應該要自已諗 你同人合作,都係想佢拉起你 但你想同佢合作拍咩片,應該要自已諗 1)你應該諗下人地主要拍咩類型片,你又拍咩類型片 (a,共通性 b,兩者唔同就可能吸引到對方可以比新嘗試心) 2)再諗下你想佢同你合作拍片既內容,細節,大概過程 寫份企劃比人 Ps:你係想人同自已合作,你係下位者,佢係上位者,就好似售貨員推介產品比顧客 你要用佢角度諗下點先 以下個人睇法, 佢應該都係想拍d有創意 如果係普通打機 佢自已拍都得啦
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()