close
標題:

買數碼相機一問

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我一直都想買一部二千頭的數碼相機,心水有兩個選擇,不知哪一部比較好呢? 心水1: CANON IXUS 80 IS 心水2: SAMSUNG NV3 個人喜歡d方便携帶,不要太重或太大部,最好個樣比較型d,700-800萬像素的數碼相機。 希望各位可以比比意見及告知在哪裡買比較抵,謝謝!

最佳解答:

單單計影相功能,呢兩部機,我覺得IXUS 80 IS比較好,因為佢有好有用的光學防手震. NV3都有一個叫做ASR的防震系,但佢實際上只係電子防震,原理係影兩張相,一張紀錄光暗,一張紀錄顏色,兩張夾埋就會清,但係將兩張矇既相夾埋就會清我就覺得效果一定冇真真正正移動鏡片防震咁好喇. 微距方面,NV3會比較好,佢有1cm最近對焦距離,可以比IXUS把細小物件影得較大. 但係你比我揀,我就覺得兩部都麻麻,因為佢地焦距都係38-114mm,廣角部份算幾差,好多時有影唔晒既問題. 我會建議你加多小小錢買Canon IXUS 860 IS或者就來出既Panasonic FX36.一個有28mm廣角,一個有25mm廣角,用起來會就手好多. 以下網頁可以睇到相機的規格 http://www.dcview.com.tw/forums/camlist.asp 買相機都係唔好貪平小小,去啲大店例如永成或者百老滙等等好啲.

其他解答:
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()