close
標題:

如何令電腦的速度變快?

發問:

如題如何令電腦的速度變快? 我是剛剛洗完機的! 但速度比未洗之前還要慢!那要怎麼辦? 請大家幫幫忙.. 我記得好像有一個文件檔是教人如何令電腦變快的 我朋友之前給過我看的,但洗機後沒有了 大家有那個東西嗎? 那個是一篇程式之類的東西 只要跟著做,就可以令電腦變快的! 大家知道是什麼嗎?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

windows xp 網上有得下載,不過很多也是 有問題的,我也不建議你去 冒險,隨時裝左都出問題,好易出事! 你最好自己出去 旺角 或 深水步 買丫,呢d錢唔省得,況且 每半年 轉新版一次,買番一隻最 update 既黎裝好d 。 洗機碟 其實咪又係即係 xp 碟,只是多左 super 咁解,一個唔識電腦既人,用佢入落部電腦度,就可以好簡單咁 format 格式化 晒成部機、安裝系統 及 其它上網必備軟件,簡直係 一條龍服務,因此好多人簡 super xp 為 洗機碟。方法1.開始->說明&支援->使用(系統還原)復原你的電腦變更->將電腦還原到較早前的時間點->下一步->之後你睇下有咩日期選 選個你有問題之前1個既日期->下一步->下一步 (日期愈耐還原時間愈耐 可能要個幾鐘) 方法2.開機時等到佢出現第一個畫面(唔係入到卓面 比你用安全模式仲要早)禁f11如果有野出就可以還原(入到去你就知點做) 如果好似平時咁no緊電腦直接入到卓面就唔得 通常中左毒呢個方法都唔得 方法3.真係要買洗機碟 我諗2-4百蚊到啦 我同d電腦師父買所以唔知出面價錢幾多 上面兩個方法都冇洗機碟咁好 因為唔係100%洗晒 所以你還原左都唔得就要買碟 記住還原左幾日至幾星期可能會出現其他問題 因為d毒好狗害唔到你呢樣就害你果樣 如果真係再出現問題通常再還原都冇用 如果是windows XP, 1)只需放入WINDOWS XP的光碟, 在BIOS設定為CD-ROM 作1ST BOOT DRIVE, 之後就會自動進入WINDOWS XP的安裝畫面, 按著它的指示便可洗機了. (p.s 洗機前請注意有否保儲底碟光碟,因有些drive ,windows認唔到) 2)只有WINDOWS..沒有其他了,病毒,木馬等等也會消失... 1, 洗機即係重裝window,因為重裝window會洗左裹面既資料,所以d人會叫做'洗機' 2, 好處 : 可以清除電腦裹面d錯誤程式,病毒,修改返window系統,令佢回復正常, 如果你部機既速度變到好慢(例如:中毒,好多垃圾),可以洗機,令部機回復返部電腦既速度 壞處 : 要放棄你部電腦既某d資料 3 , 買隻安裝window既碟就可以,或者去電腦鋪安裝. 4 , 如果你有d資料要保存返既,就同果個人講明保留返,

其他解答:

You should delete somethink big things(1 GB or more)or your computer is old, if your computer is old, you can buy a new one.
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()