close
標題:

我想影剪影效果!但我相機只可以減2EV..點算?

發問:

我想影剪影效果!但我相機只可以減2EV..點算? 仲有無其他辦法可以影到?? 同埋我想問人地講“F2.8 1/60”係咩來gaa? thx !!

最佳解答:

首先, 假設你使用 DSLR, 光圈先決模式去拍攝.... 如果係咁, 你應該調較測光方式為「重點測光」等測光模式, 調較好所需光圈, 之後鏡頭測光區域 (根據你部相機說明書所指示的範圍) 對住較光的背景, 進行測光, 之後按「曝光鎖」, 用來鎖定所需要的快門(正確來講, 應該係鎖定所需要的光度)... 最後係構圖, 按快門.... (要肯定曝光鎖仍然生效, 因為部份相機, 曝光鎖隔一段時間就會失效, 詳情請看說明書) 另外, 你最好寫明你用咩相機, 咁用開你部相機的使用者, 會可以更具體咁講出你部機按咩制.... F2.8 係指光圈 2.8, 1/60 係指 60 分之一秒.... 似乎你需要去學下基本攝影知識喎....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

唔係似乎, 係一定, 仲要快...... 較低EV唔代表=剪影, 剪影要求有較高既對比度, 加上曝光控制, 以前曾經試過用傻瓜菲林相機影剪影, 當時因為主體背光所以只需要少少角度調較, 呢O的有時係睇天時地利, 撞著個天唔爭氣其實真係好難.
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()