標題:

使用數碼相機的疑問(2)?

發問:

我的數碼相機是用SD memory card,我現有64MB和512MB兩種。我知道還有更大的1GB和2GB。但有朋友說,容量太大,相片質素會相對地較差。這種說法是否正確? Memory Card的容量是否應該和resolution有關?如果resolution是1600x1200 pixels,那一張512MB的memory card可以大概拍到多少張相片?我想多買一張memory card方便出外旅遊備用,是否需要買到1GB或以上的?

最佳解答:

記憶咭的功能是用來儲存檔案,興像素好壞沒有關係,因此如你買大D容量的記憶咭相片的質素不會減低的;請放心.像素係睇部機本身的功能係點. 反而你是要考慮真的要用到1GB既咭嗎?我本身就覺得512MB已足夠平時使用,正常咁影可影到幾百張相,你話係唔係足夠啦?除非你要去旅行影好多相,就不妨買張,如不是的話就無謂駛錢,D咭由唔係咩款相機都用得,你知啦科技咁先進隨時都有新款相機新款咭?

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()