close
標題:

有冇得意既生日蛋糕介紹?? 可做指定造型個種喎............

發問:

趕住訂蛋糕 ka. 各位幫幫手. 比個正確舖名, 電話, 地址. 想訂個得意造型既蛋糕姐...... 趕住下星期六同人慶祝 ka. thanks thanks!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

網站有相任選: 芒果芝士餅 (350g) Mango Cheesecake 售價:$68.00 鮮芒果做成的水滴形狀芝士蛋糕,芝士仿如芒果雪糕一樣軟滑 層層相思 (朱古力慕思蛋糕) 2lbs Miss you So! (Chocolate Mousse Cake) 售價:$276.00 在口中溶化的朱古力慕思,無可抵擋的誘惑,激起你的層層相思 幸福片段 (士多啤利慕思蛋糕) 2lbs In my mind (Strawberry Mousse Cake) 售價:$276.00 新鮮的口感,簡單卻洗煉的品味,最適合送給忙碌生活的現代人回憶自己的幸福片段 心花放 (芒果慕思蛋糕) 2lbs Flower Blossom (Mango Mousse Cake) 售價:$276.00 搭配層次豐富的慕思蛋糕,芒果味甚濃,口感絕妙。 沖上雲霄 (雜果忌廉蛋糕) 3lbs Fly-Up High (Fresh Fruit Cream Cake) 售價:$414.00 可愛的造型,小朋友的至愛 鋼琴戀曲 (朱古力慕思蛋糕) 3lbs Sonata (Chocolate Mousse Cake) 售價:$414.00 香濃幼滑的朱古力,鬆軟細膩的口感,奏出你的戀曲 虎虎生威 (黑森林蛋糕) 3lbs Energetic! (Black Forest Cream Cake) 售價:$414.00 朱古力海綿蛋糕,內層配以朱古力慕士,冧酒慕士和車哩子做餡料 熱鬥小馬 (芒果忌廉蛋糕) 3lbs Let's Run! (Mango Cream Cake) 售價:$414.00 雀林高手 (雜果忌廉蛋糕) 3lbs Mah-Jong (Fresh Fruit Cream Cake) http://the.cakebox.com.hk/product_255.html 售價: $414.00 http://the.cakebox.com.hk/catalog_124.html --:: 網購客戶服務中心 ::-- 旺角太子道西193號 新世紀廣場 3樓377號鋪 電話:+852 2397 3005 | 傳真:+852 2397 3006

其他解答:

你可試下上www.bubblehouse-soap.com 有兩款特別生日旦糕(可砌朋友名), 但係佢唔食得, 佢係用香薰肥皂造出來的, 有意思, 如果送比女朋友仲可以特造禮盒裝hk$120到, 好便宜, 唔送cake仲可以用心/花型抽花籃(以支數算)及大型首飾盒hk$198全套有交易. 可電話落單. 果個店主好有心機, 不防看看. 可自選顏色, 香味, 英文字母, 亦可提出心意, 大槪預算就可幫你設計 bubble house (90920130) 深水埗西九龍中心蘋果商場5樓146, 152-3室.
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()