close
標題:

我想問如何去伊利莎伯體育館?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想由鰂魚涌英皇道600幾號街道坐車到伊館, 請問我應該坐什麼巴士? 抑或坐MTR會近一點到達伊館? 如果是坐MTR的話, 我應在哪一個站出閘呢? 又如何行去伊館? 請幫忙! 因為我下星期將會去看黃子華的show, 但我之前未去過伊館呢! 另外, 請問回程返九龍, 有沒有車會由伊館到觀塘區呢? thanks.

最佳解答:

您可以行去太古坊果個巴士站跟着坐新巴2A路線到軒尼詩道北海中心洛車然後沿集成中心行再沿單車鋪行再轉左再轉右再轉左再直行就會見倒伊利莎伯體育館!!!!!! 到觀塘區既車我就唔清楚but u can go to 新巴果個網cc

其他解答:

由伊館往觀塘路線:8:00前在摩理臣山道搭671,:00後可到軒尼斯道(近杜栳志道)搭619.
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()