close
標題:

HItachi 250GB SATA II HD

發問:

我啱啱響電腦展買咗個HD, 但返到屋企先發現佢冇俾條connection 我! 咁我想問下大家, 你哋買HD ge 時候, 佢會唔會包埋條connection 俾仔哋gar? 另外, 我本身係有一個用IDE ge HD, 而底板個IDE slot 都俾咗個 HD... 如果我想加埋呢個新買ge HD入去, 有咩方法? 請大家指教一下, 感謝各位! 更新: 但底板冇SATA 可以俾我插個新ge HD 落去... 更新 2: 唔好意思, 我ge 意思係, 新ge 嗰個SATA II HD 點先可以駁返落個底板度? 因為塊底板冇得直接插個SATA II HD gar...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

買硬碟係無跟Cable. 買新底板就有跟IDE & Flopy Cable. 多數IDE Cable 都可插兩個硬碟的.

其他解答:

比$50我我比個接頭你轉做 IDE call 94679494
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()