標題:

EF交流生問題,唔該.

發問:

我衣家中五,中文極極差,英文就中上,其他就一般,都對英文都有D興趣.上個月去EF交流生聽講座,原本好想去,但到衣家筆試,面試都通過就開始淆.我原本去考都剩係想測試自己英語水平.請問.1.交換生同留學生有咩分別?我知道交換生係獲政府助學費平D,寄宿家庭又唔 使錢,但係冇得選擇地區,學校. 比我選擇留學生又係好煩,因為自己根本唔知邊個地區熱門邊間學校好D,但 係貴好多,又唔知道前路會唔會好D. 所以我硬係覺得交換生會唔會有d野硬係洩底比留學生,例如升大學,前路 ,搵工等. ... 顯示更多 我衣家中五,中文極極差,英文就中上,其他就一般,都對英文都有D興趣. 上個月去EF交流生聽講座,原本好想去,但到衣家筆試,面試都通過就開始淆.我原本去考都剩係想測試自己英語水平. 請問.1.交換生同留學生有咩分別?我知道交換生係獲政府助學費平D,寄宿家庭又唔 使錢,但係冇得選擇地區,學校. 比我選擇留學生又係好煩,因為自己根本唔知邊個地區熱門邊間學校好D,但 係貴好多,又唔知道前路會唔會好D. 所以我硬係覺得交換生會唔會有d野硬係洩底比留學生,例如升大學,前路 ,搵工等. 2.我呀媽就想我升上澳洲既高中,之後上大學,但係EF果邊冇澳洲既高中位,所 以就e家報左去美國高中,諗住上完美國高中轉上澳洲大學,呢個方法得唔得, 好唔好,多唔多人行?應唔應該參加EF既交換生計劃呢? 3.如果係美國讀完高中第十一班,都係咪可以轉上美國,澳洲既社區學院,大 學等,唔使上高中第十二班? 4.如果由美國讀完高中,去到澳洲使唔使再上多一年大學預備班再上社區學 院,大學等. 5.除左EF外,有冇其他留學機構值得推薦呢?我想去美國,澳洲,加拿大等. 唔該各位回答小第問題,小第自琴日通過面試後.拎到成疊文件,衣加好煩呀.....

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1. The major difference is international students aim for finishing the entire academic program and exchange students are for the experience. 2. Possible. But you may end up with foundation courses. 3. You wish. What you are saying will work if you have graduated from a high school (or have HKCEE result). 4. See #2. 5. EF is not a studying aboard organization but exchange organization. You should think about what you want first before trying to find help.

其他解答:

早在2001年已經有投訴及官司 最近又有一宗 http://hk.myblog.yahoo.com/stephen03032008/article?mid=10|||||這裏可以幫到你 http://actionte.0775.net/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()