close
標題:

性交,JJ問題...(20點)

發問:

我今年14歲,我覺得自己好淫....成日見到啲靚靚ge女同學就會有性幻想.. 成日打飛機都幻想同同學扑嘢... 係米好變態.. 另外 1,我想問我以家JJ大概15-18cm(勃左)算吾算短... 2,我覺得我包皮有啲長...但係又可以反去龜頭後面,..咁係米應該要反去龜頭後面最好??但係我龜頭吾習慣,點到小小嘢都好吾舒服...點算... 3,係米16歲就可以同人扑嘢? 4,有時我打飛機...慢打就2分鐘射左...快打1分鐘都冇...係米算早洩??有冇得拖長個時間? 5,我好想同人扑但又冇女友又未夠歲...如果夠左歲,邊度有得約人出黎扑嘢?(網上)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

一個男人見到靚女有性幻想有乜咁出奇? 冇先至係變態! 1. 唔算短啦! 其實長短唔重要, 最重要係夠硬! 2. 第日你要搞嘢就一定要反! 平時最重要係自然! 佢反咗就由佢反, 唔反咪唔好反囉! 3. 你未夠歲冇問題, 最重要係條女夠歲! 4. 打得多, 搞得多, 時間就自然會長! 5. 邊度都可以約人出嚟搞嘢, 最重要條女係自願同夠歲! 希望幫到你

其他解答:

小朋友讀多d書先la..做成功人士之後,,大把女他黎同你做la|||||1.It's alright!!!not 變態ar!!! Puberty ma!!! 2.吾算短!!! very long la(too long.... some girl don't like ga) 3.just you like la 4.have ...... 5.== you may talk with me in lovecurtis22@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()