close
標題:

點可以串人叻D?

發問:

點可以串人叻D????????

最佳解答:

我覺得呢樣同你腦筋轉得快唔快有關,就算有人比哂sample你睇有乜用,去返現實如果人地唔係跟標準答案串你咪一樣唔識講。唯有多點同人講野練大膽d,日子有功應該會進步

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

串人最勁係吾講粗口, 串人最勁係暗地裡串, 人地吾知比你串左先係最高境界, 我認為其實串人無乜好架其實 因為一來串得太勁會比人打 不如你以禮相待吧啦~|||||有d串既人好黑人憎 性格又差 你唔夠佢串姐係代表你好,而唔係唔夠勁 只要你講既野有道理,人地點串都駁唔到你|||||唔出聲串人個d先最叻! 即係先做好自己! 例如揸架AUDI R8出街, 咁就最叻!! 耍嘴皮個d係好低級既做法!! 不值學習!|||||識唔識駁嘴? 駁多d嘴就會叻D!|||||串人勁有咩用呢... 如果一個人只係得把口串人 成日走去串人 反而會令人反感. 我覺得如果唔想俾人看低 唔係要學串人 而係要更加努力讀書 工作 當你有真實力果時 人地自然就會佩服你啦|||||你話你自己係黑社會ge~~包無人敢串你(除左警察之外)|||||你好想去串人咩? 串人其實無咩特別,,就姐係口才。 只要你諗到一D野去駁人地就串到啦。 同埋諗多D歪理, 再唔係咪上網睇下人地點鬧交LOR... ^-^ 串人個陣唔講粗口係高招!!!! 串人無話叻唔叻GA 串得多就叻GA啦。^-^|||||1).比如有人話你樣衰,你可以答佢''我係一面鏡' 2).比如有人話你就想,你可以答''我緊係想啦!!'' 3).比如有人話乜你咁衰架,你可以答''都係跟得你多姐!'' 4).比如有人話你痴痴地架?,你可以話''比你傳染架!'' 希望幫到你~~
arrow
arrow

    kouyssu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()